Miniscrapträff här hemma idag

Idag blev jag så scrapsugen i det här ösregnet! Skickade ut inbjudan till nära o kära o även Scrappiz o hoppades att någon ville scrappa med mig idag, är ju roligare om man är fler o minsann så nappade Andrea höggravid som hon är o flera dagar över tiden, såå skoj. Men vad tiden gick fort o vi pratade mer än vi scrappade tror jag :)
Jag fick i alla fall mina nya hänglar renklipta o provstämplade några av dem och gillar dem såååå. Har även färglagt 2 motiv o blev såå nöjd!

image56

Kommentarer
Postat av: Sydskåning

Åh, vad fina de blev! Tack för en tevlig eftermiddag/kväll! Jag fick inte gjort ett dugg mer igår för när jag kom hem var svärmor här. Hon och Harald höll på att möblera om halva huset. Och Harald hade städat hela köket! :-o Vilken lyx, jag scrappar och han städar :-D
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback