Scrapbutik i Ystad öppnade idag

Idag öppnade en scrapbutik i Ystad. Paperchill heter den o drivs av en Leif Knutsson. Skoj att återigen ha en scrapbutik på hemmaplan. Trevlig butik ljus o fin, tyckte dock att där var lite lite papper oe n hel vägg med färdiga kort att köpa där kanske de kunde ha papper istället. Jag köpte clearstamp alfabetet från Fiskars om jag såå länge velat ha så skönt med Å, Ä Ö både stora o små, finns ju ej i de amerikanska alfabetena. Även fyra papper blev det o så givetvis öppningserbjudandet som man fick en påse med saker värda 150 :- men man betalade bara 50 :- :)

image41 image42

Kommentarer
Postat av: contaqt

hej hej. undrar om du kanske skulle vilja berätta för mig var den här butiken ligger i ystad?? svara var som hellst i min blogg.. tackar!

Postat av: Marit

Du frågade ju om jag var någonstans och shoppade när jag var "nere"... och det var jag ju :-)
HÄR... alltså på Paperchill... köpte en babyrosa brushables ;-)

2007-09-19 @ 17:56:10
URL: http://scraphornan.mossagarden.de/shop/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback