15 år Tillsammans o 10 års förlovning

Ja minsann så länge har jag o min älskade Simon varit tillsammans o förlovade! Vad tiden går fort :). Vi firade med att gå ut o äta på Jaktpaviljongen, mycket gott minsann jag åt deras supergoda panna med fäskfilé o Simon åt Black & White o Maja åt Korv o Pommes o Hugo åt Tuttemjölk. Maja var så duktig hela kvällen sp skoj då det ofta är mycket test o trots just nu :) men som sagt riktigt roligt ikväll. Efter maten gick vi ner vid havet o sen intog vi vars en glass som avlutning idag. Blev trevligt!

Kommentarer
Postat av: Liddeli

GRATTIS!! Vad härligt! Den där glassen lät ju god... Gissa om jag längtar efter hamnkioskens goda glassar!!
SLURP!
Kram Annelie

2007-05-24 @ 07:31:21
Postat av: Ulrika/TweetyUllis

Grattis, det lät härligt. Vi har varit ihop i 15 år i år vi också, men jag har ingen aning om hur vi ska fira...

2007-05-24 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback