23 st till Vanstadträffen på lördag

Åh kollade precis på scrappiz och det är hela 20 pers som kommer till scrapträffen i vanstad på lördag åh sååå skoj o träffen har blivit sponsrad så det kommer bli lite tvälingar osså, åh så skoj det ska bli!

Anmälda hittils är följande;
Flisa73
Anki
Örnen
Scrapmom
Liddeli
jakthustru
Snorkfröken77
62Carinaz
Annika Nilsson
Ingrid Blad (syzzla)
Helén Persson
Thessan
Eva Svensson
Inga-Lill Bengtsson
Ulrika Axelsson
Hanna Axelsson
Lotta Tengbert
Susanne Åkesson
Sandgatan74/Annika (dropp in)
LottaM
Jessica S
Malan
Petra

Kommentarer
Postat av: påhlsson

ha så roligt på lördag
är ju lite *avis* Du hann ju med mycket i helgen... Hörs !

Postat av: Ingela

Ha det så kul!
Kramiz

2007-11-02 @ 09:32:00
URL: http://coelogyne.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej Anki!
Tack för att du tittade in till mig! Kul att höra av dig. Bradsen som jag använde på mitt julkort köpte jag på maran. De är från Corners & Doodles "Brads in a bad". 42 brads i brunt, blått och rosa.
Gillar jättemycket LOn som du vann med. Ljuvliga milda färger!
Du får gärna mejla fotot till mig vid tillfälle.
Kram på dig!

2007-11-04 @ 20:54:59
Postat av: påhlsson

ville bara fråga vilka blad det var du hade till din cutterpede ?

2007-11-05 @ 08:37:40
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: flisa73

Anki! Tack för i helgen, blommorna är på väg.
/Anna

2007-11-05 @ 21:49:40
URL: http://flisa73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback