Fyllde år på Alla hjärtans Dag

I torsdags så var det födelsedagsfirande och då jag i år är så trött o allmänt nere även om de tre sista dagarna faktiskt varit ganska ok men solen lyser ju måste vara det eller hur. Så jag valde i år att fira min födelsedag ute på en restaurang för att slippa all stress och press mm med allt här hemma som jag inte orkade med i år o som jag inte mår bra av. Jag sade till mina nära att kära att jag tänker fira där ooch ni är hjärtligt välkomna dit att fira med mig om ni vill, kan och har råd, jag vill fira såhär i år :) En kanonidé blev perfekt 19 pers var vi skoj att så många kom, jättegod mat Kräftcoctail till förrätt, Fläskfilé med klyftpotatis och kantarellsås o sallad och sen bjöd jag på tårta som man faktiskt fick lov att ha med sig. Vilken härlig födelsedagslyx att bara få sitta och bli serverad och slippa springa runt som värdinna :) Att även slippa disken är ju LYX bara det.

Bäst av allt var i alla fall presenten jag fick av min käre sambo och barnen, en helgweekend på Ystad Saltsjöbad med 2-dagars spavistelse, hotellövernattning, 3-rättersmeny på kvällen och hotellfrukost, Åh vad jag längtar. Simon tyckte jag kunde behöva komma dit och vila upp mig lite och samla lite kraft så sant så sant.

image108

image109

image110

image111

Fick även en massa bra andra presenter en del pengar som jag önskat, vill ju i framtiden köpa mig en systemkamera funderar på en EOS 400D en Canon men kostar ju en del. Fick även jättefina Kosta Boda vinglas och snapsglas, fina blommor, ja perfekta presenter.
Så en helt underbar födelsedag hade jag, tack alla som gjorde min dag så bra.

Kommentarer
Postat av: påhlsson

grattis i efterskott ! Ser ju sjukt mysigt ut där på spa:et... *avis* Ja man borde fira mer på resturang istället för att springa runt som en skållad råtta... Ja en Canon ( eller Nikon ) står högt på min lista med... Hoppas att du snart känner dig bättre, själv känner jag mig ovanligt låg för att vra amig med... men jag tror det beror på de stora förändringarna på jobbet...snyft... men annars kanske vädret bara 3 veckor kvar till härlig fjällen vecka

Postat av: Marit

Det låter som en underbar present!

Och vilket bra sätt att fira på!
Slippa både matlagning och disk =)

Kram och grattis i efterskott!

2008-02-17 @ 16:26:33
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Så vackra bilder....hänförd

2008-02-20 @ 07:30:50
URL: http://digiscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback