Sjukt här hemma

Åh vilken förkylning jag har åkt på varit hemma ti o onsdag o hemma även imorgon o fredag bestämde jag idag, känns inte som att den bar aförsvinner sådär bums inte, ev åker jag till jobbet 2 h på fredag o är med på avdelningsplaneringen men det beror helt på hur jag mår o om jag orkar. Även Maja har varit sjuk denna veckan och varit hemma tis ons men är nu bra igen, Hugo hade ju feber förra veckan då Simon hade sportlov o då vi eg skulle slutat amma ju men inte läge när han hade över 40 graders temp i 3 dagar stackarn. Även Simon har varit dålig han hade maginfluensa lö-må han måtte man klara sig från det bara, vill inte ha.....

Kommentarer
Postat av: Birgitta H

Krya på dig! Jag har själv en dunderförkylning just nu så jag vet hur det känns!

2008-02-28 @ 17:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback