Bussresa till Nordiska Scrap och Stämpelmässan i Göteborg

Nu så har jag bokat buss! Anmäl er nu!
Sugen på att åka upp till Nordiska Scrap och Stämpelmäsan i Göteborg den 29 mars!
Arrangör för mässan är Kortmakaren (
www.kortmakaren.se)
Tror att fler kan vara sugna? Smile

Resan t/r Göteborg inkl inträdesbiljett (80:-) kostar  380:-/person!
Bussen avgår på morgonen och åter hemorten samma kväll. Mässan öppen 11-18.
Tänkte att jag fixat biljetterna innan så man bara kan gå in när man kommer fram. Man betalar in på mitt konto så allt är klart vid resans start.

Upphämtningsplatser!
Hammenhög
Ystad
Kristianstad
Hässleholm
Norra Helsingborg
Ängelholm
Halmstad
Falkenberg
Varberg

Nordiska Stämpel- och Scrapmässan
Svenska Mässan, Göteborg
29-30 mars 2008
1 dag 80 kr, 2 dagar 100 kr

Utställande företag som är klara, vi fyller på efter hand:
Landstoken
Multiscrap
Slöjd-Detaljer
Engströms
Easer
Arkivet
Forma Hantverk
Scrapperiet
Scrapbook etc
Ateljé Lektyg & Hantverk
Mazzarin
Pysselmyran
Arkivet
ScrapAddicted
BumbleBee Scrapbooking
Kortmakaren

Läs gärna mer på http://www.stampelochscrapmassan.se/

Anmäl er till mig bums för att vara säker på plats!

Ann-Kristin "Anki" Thuvesson
0411-13037
[email protected] (anmälan)
Skriv namn, telefonnummer och upphämtningsplats!

Med reservation ifall resan inte går ihop sig ekonomiskt/dvs för få anmälda! Hör då av mig i god tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback