Hänglarna "Till en vän"

Idag så kom återigen det efterlängtade stämpelpaketet från underbara Marie som gör dessa HELT LJUVLIGA stämpelmotiv and she did it again!
Titta o beundra!
Man kan köpa dem på
http://www.hanglar.com/ finns styckeförsäljning uppe just nu :)
Finns även lite nya motiv som ej fanns med på klubbpaketet Johan Blund ex sååå fin tycker jag och har beställt den och flickn med tag med sin runda fina håruppsättning :)

Glöm nu inte anmäla er till bussresan, anmälningar börjar trilla in, skoj! Lappar finns nu uppsatta i en del scrapbutiker, centralsjukhuset i Kristianstad o Bromölla.

image105

Kommentarer
Postat av: Thessan

Åh gud vad fina dem var denna gång. Kan man fortfarande beställa dem, och var?

2008-01-31 @ 20:02:58
Postat av: Anki

Kul att du tittar in till mig Thessan!
Glöm inte anmäla dig till bussresan :)Hoppas du fått mitt mail eller sett nya tråden på Scrappiz?

Man kan köpa dem på www.hanglar.com finns styckeförsäljning uppe just nu :)
Finns även lite nya motiv som ej fanns med på klubbpaketet Johan Blund ex sååå fin tycker jag och har beställt den :)

Postat av: Yngla

Oj så söta!

2008-02-02 @ 21:59:40
URL: http://blogg.passagen.se/yngla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback