Viktväktarna

Idag var det så dag för invägning på viktväktarna inte en dag för tidigt. Jag har många tiotals kg att gå ner men jag ska försöka vara glad och försöka känna mig nöjd med varje kilo jag lyckas gå ner då jag har så lång väg till målvikt. Bättre att känna jag fixar detta ofta än sällan.
Givetvis vägde jag 2 kg mer än jag trodde kan det vara julmaten? :) Men nu så ska det bara gå neråt i vikt.
Det var hela 8 personer som jag känner där så det känns skoj o Rita konsulenten var lika glad o skojfrisk med sin härligt breda skånska :)
Jag kommer att unna mig lite extra gott en-två dagar i veckan nu i början slutar jag helt med att inte unna mig något alls eller ha nått att se fram emot på helgen så lär det inte funka för mig. Tror även jag kommer unna mig ett par glas oboy osså vissa dagar, jag har ju faktiskt hela 31 points jag ska äta varje dag. En bonus var att jag skulle lägga till 5 points för att jag ammar.

Jag blev månadsmedlem för 350 kr alltså 80kr/vecka helt ok o så får jag tillgång till deras internettjänst också. Kanon.

Mina första mål är
FYLLA I CHECKLISTAN VARJE DAG
DRICKA 3 l vatten varje dag
Ta mig tid att motionera 1-2 dagar denna veckan, motionerar typ aldrig så detta är mycket för mig.
Helst ha gått ner 1 kg vid nästa vägning nästa lördag.

Så kära bloggbesökare peppa mig nu och hjälp mig hålla motivationen uppe sen när den  ev tryter......

 


Kommentarer
Postat av: Liddeli

Hejsan Anki! Naturligtvis hejar jag på dig! Kan du heja lite på mig? :D Du har fått mail... :)

Kramelikram!

Postat av: Andrea

Stort steg du tagit redan ju, detta kommer bli bra för dig!
Jag ska iväg och simma i eftermiddag om du vill hänga på? :-D

2008-01-13 @ 11:03:06
URL: http://www.scrapmom.blogg.se
Postat av: Therese/Thessan

Jaha då har även jag hittat till din blogg. Stort lycka till med viktväktarna. Vet själv hur svårt det är. Du har mitt fulla stöd.

2008-01-15 @ 14:25:23
Postat av: Birgitta

Lycka till!!! Du fixar det här!

2008-01-17 @ 15:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback