Jag funderar på att åka på scrapträff (Kopierade texten från Flisas blogg fattar inte varför den blir så konstig?) Klicka på länken Pysselsugen

Jag funderar på att åka på denna träff, mamam fyller dock år denna dagen så det blir inte hela dagen i så fall....


Pysselsugen?
Välkommen på scrap- och pysselfest!!!



Lördagen den 19 juli blir det scrap- och pysselträff från kl 10.00 tills vi stupar! Vi kommer att hålla till i Byhausets cafeteria, Lundavägen 2 i Södra Sandby.



Idéen bygger på glädjen och inspirationen man får av att pyssla tillsammans med andra likasinnade.



Var och en tar med sitt eget material, alltifrån papper och pennor till stämplar och stansar. Ta gärna med sådant du kan tänka dig att låna ut under dagen - tänk vad många stämplar det kan finnas samlade en dag som denna. Du som kanske börjat nyligen eller inte har samlat på dig en massa ska inte känna dig mindre välkommen för det - tvärtom vi som har delar gärna med oss - eller hur?



Under dagen kommer det att finnas en rad "utmaningar" och utlottningar av material i samband med dessa. Dock har vi bestämt att det inte kommer att finnas några "tävlingar" - allas samlade kreativitet är viktigare än tävlingar och "vinnare". Har du något hemma i materialväg som du inte behöver eller förslag på "utmaning" får du mer än gärna bidraga med detta.



Kostnad? 40 kr/person och då ingår det fika och frukt hela dagen - lunch/middag tar du med eller så beställer vi tillsammans från pizzerian. Anmäl dig till [email protected], per telefon till 046-58330 eller personligen i affären. Avgiften betalas kontant i affären vid anmälan eller till bankgiro nr 5893-9075 - om du betalar via bankgiro märker du betalningen med "mara" samt namn.



Hjärtligt välkomna!



Ps Om du behöver något "oumbärligt" så har du som deltager 10% rabatt på inköp du gör hos Syzzla den 19 juli 2008.


Kommentarer
Postat av: LottaM

Jag tycker att du ska åka. Jag har också tänkt mig att åka. Kul om vi ses igen.



(Vi träffades i Vansta i februari)



Kram lotta

Postat av: Lindha

Åh, vad bra att du länkat till detta. Annars hade jag ju missat det. Ska anmäla mig så fort jag clearat det med mannen, men det borde inte vara några problems. Samåka??

2008-07-03 @ 21:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback