Scrapträff i Vanstad

I lördags var jag återigen på Scrapträffm denna gången i Vanstad så det var ju i princip på hemmaplan, skoj! Vi var ett gäng glada o entusiastiska tjejer som scrappade o snackade som bara den! Hugo skötte sig exemplariskt undra om det bor en scrappare i honom nu? :) Jag hann göra en Lo den finaste jag gjort vill jag nog påstå själv, blev såå nöjd med den, vill tacka JennyB för bra tips och råd! Jag vann till och med pris på den när vi röstade o vann en jättefin röd pappershållare från Karen Foster som Jane på Scrapaddicted sponsrat träffen med. Ville ha en till så in i webbshopen blev det o beställde en till! En mycket trevlig träff, längtar till nästa redan!

image34

image35

Kommentarer
Postat av: Ingela

Den var supersnygg Anki, grattis till vinsten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback