Scrapträffen i Malmö var UNDERBAR

Åh vilken helg jag haft aldeles underbar med fullt med scrappbooking både lö o sö på Janes träff på Hotell Scandic. Allting var nästintill perfekt. Vi började i lö morse 8.30 o tog vars en plats vid borden, 43 tjejer var vi Ullis hade tagit plats åt mig, tack snälla du för det. Sen satt Ingela o Katarina osså vid vårt bord o sen även Mella tjejer jag känner sen scrappizträffarna så goa tjejer och många skratt blev det vid vårat bord!

Här är det fina välkomstpaketet!

image98


Mina Lo´s jag gjorde under helgen

Den första jag gjorde o som jag vann pris på o blev så glad för det är faktiskt den bästa layout jag någonsin gjort!

image90

Den andra Layouten blev denna

image91

Den tredje jag gjorde

image92

Närbild på det egengjorda pappret som utmaningen var o man fick inte ha några dekorationer merän de man gjorde själv

image93

Den fjärde layouten jag gjorde

image94

Den femte Layouten jag gjorde

image95

Den sjätte layouten var en enkel skiss

image96

Åh så ett kort gjorde jag

image97

Här är prispåsen jag vann på den första Hugolayouten

image99



Kommentarer
Postat av: ulrika_m

Jösses så produktiv du var! Och så fina saker! Gillar också Hugo-layouten jättemycket, förstår att du är stolt och att du vann! Princess-layouten med snurkelstämplar får också en extra stjärna av mig.

Postat av: Ulrika/TweetyUllis

Ja, visst hade vi kul!?!?!? Och du gjorde så'na fina layouter. När jag får tid och ork ska jag fota alla jag gjorde också...

2007-11-08 @ 15:53:01
URL: http://tweetyullis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback