Välkomna på Annas scrapträff i Vanstad 3 oktober

Nu var det dags med ny träff i Vanstad skola (Sjöbo kommun). Very Happy
Vi har en hel liten skola att scrappa i hela dagen.

Vi träffas lördagen den 3 november klockan 10.00 och håller på till ca 19.00 eller så länge man orkar.
Vi får låna skolan alldeles gratis så passa på.
På skolan finns kylskåp, micro, kaffe- och vattenkokare och spis som vi kan låna. Pizzeria finns bara 5 km bort(ska bara kolla upp att de har öppet eftersom det är en "röd" lördag).

Förra gången hade vi jättetrevligt och jag tror att det blir likadant denna gång.

Anmälan sker till mig genom PM, senast den 29 oktober  (Detta kan jag fixa åt er som inte är registrerade på scrappiz )

Om du är medlem på andra forum så berätta gärna om träffen där också.
Jag kommer att uppdatera här med vilka som anmäler sig.

Anmälda hittills:
Flisa73
Anki
Örnen
Scrapmom
Liddeli
jakthustru
Snorkfröken77
62Carinaz
Annika Nilsson
mamminini (prel.)
Ingrid Blad (syzzla)
Helén Persson
Thessan
Eva Svensson
Inga-Lill Bengtsson
Ulrika Axelsson
Hanna Axelsson

Hoppas att vi ses!
/Anna

Kommentarer
Postat av: Flisa73

Instämmer med mig själv :-)
/Anna

Postat av: Marit

Å vad jag skulle vilja komma ner då, men det går inte...
Snyft, får bli en annan gång :-)

Har du hittat någon sand?

kram

2007-10-11 @ 23:01:07
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Anki

Igår marit tog jag hem sand åt dig, ska bara fixa ihop ett brev o se till att få iväg det till dig :)

2007-10-12 @ 10:38:19
Postat av: Marit

Men gulle du!

Kram o tack!

2007-10-12 @ 15:33:59
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Vad mysigt det låter, synd man bor så långt bort.

2007-10-13 @ 07:28:16
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback