Jag vann fotografering av Jenny Sandberg

Åh så glad jag blev idag efter tips från Helena, TACK,.
Jag har vunnit fotografering av
Jenny Sandberg i en tävling hon hade i sin blogg. Jenny är en helt otroligt DUKTIG fotograf som tar såå härliga bilder. SKa bli såå kul att se henne jobba och träffa henne och sen få se bilderna. TACK Jenny för priset och tävlingen. Skuttar av glädje här :)

image154

image153

Här är mitt tävlingsbidrag

Tävlingar är alltid skoj
och detta är nog ej ploj  

Jenny är så duktig så
Fotografera gärna mina älsklingar små  

En sån härlig blogg du ha

kollar i den nästan var da  

du får så gärna komma till Ystads strand

fotografera mina barn hand i hand  

kanske ett steg i sanden

eller varför inte handen  

bara du har kameran me

så kanske vi kan få barnen att le  

Bara lite sand o berg finns med

o en skicklig tjej med kameran på sned  

att fina fotografier sen få

gör sig fint i vår vrå  

Detta skulle göra mig så glad
vilka minnen med foton på rad

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haft en bra dag såhär långt? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback