Scrapträff med fem tjejer i söndags

I söndags var jag iväg på scrapträff i Komstad hos Annelie så fem goa tjejer var vi som scrappade tillsammans o det var så lättsam härlig stämning!
Jag gjorde lite minialbum. Ett till Hugo där jag ska sätta in en bild för varje månad, har bar agjort själva albumet o framsidan klar men visar er så länge ändån. Ett julalbum till Julen 2007, det gäller att vara ute i god tid :) Sen ett rosa minialbum som jag ska göra till Maja men har inte bestämt om det ska vara något tema eller nått än....

Hugos minialbum

image73

Julen 2007 album 15 x 15

image74

Majas Rosa minialbum

image75

Kommentarer
Postat av: Örnen

Supersnygga album!!!!!!!

Postat av: Åsa/asamia

Vilken fart du fått upp med små fina album. Jättefina allihop!Kul att ha kvar som minne sen.

2007-09-19 @ 07:09:57
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Annika

Åh så fina!

2007-09-19 @ 20:35:41
Postat av: marie

åh vilka söta små album!

2007-09-26 @ 15:46:30
URL: http://www.mariesgalleri.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback