-2,6 kg på två veckor

Tack för era kommentarer o peppning, hjälper mig!

Helena du frågade vart månadspaketet kom från.
My Scrapbook Nook

Igår vad det vägning igen, hade tyvärr inte möjlighet att stanna på lektionen vilket jag så gärna velat, vi skulle på fotografering av barnen i Svedala o sen till sambons syster i Oxie. Men väga mig ville o skulle jag trots en bedrövlig vecka, visst vissa bra val gjorde jag men tyvärr många dåliga också. Jag har varit så låg denna veckan så det finns inte, dessutom har barnen och jag och Simon har varit magsjuka o ingen ork med någonting har funnits merän tvätt tvätt tvätt blev inte bättre av att simon kom hem med kexchoklad en dag o en pizza i fredags, skulle bara äta halva men nästan hela slank ner dagen innan vägning SUCK!
Nåja bättre att vara ärlig o ta smällen o så nya tag idag, på lördag ska jag banne mig ha en guldstjärna. Som Rita min konsulent sa men du 2,6 kg på två veckor är JÄTTEBRA så det försöker jag intala mig själv också! Hade således gått ner 0,6 kg denna veckan. Idag har jag börjat på ny checklista och nya tag.

Kommentarer
Postat av: N

Grattis!

Postat av: Therese Salomonsson

heja heja heja!!!!

2008-01-27 @ 14:33:23
Postat av: Andrea

Bra jobbat Anki!*applåd* Vet ju hur kämpigt det kan vara!

Jag är sugen på att följa med i bussen, men tror det blir svårt att fylla en stor. De som bor ganska nära, typ Halmstad/Varberg, tycker nog att det blir dyrt. Funderar på om man skulle kunna hyra en minibuss istället, lättare att fylla. Och så är jag osäker på hur det är med barnstol i stor buss, känns säkrare i minibuss.

Skulle du vilja lägga ut en lista på de som följer med i bussen så man ser hur många som hoppar på?

Ha det gott!

Kram

2008-01-28 @ 16:10:17
URL: http://www.scrapmoms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback