GOTT NYTT ÅR!!!

Ett riktigt Gott Nytt Scrapår önskar jag er alla!!!
Vi hade middag här hemma totalt 7 vuxna, 8 barn, mycket trevligt och alldeles precis lagom för min del, vi hade glömt köpa raketer så vi bestämde oss för att alla köra in till Ystad o kolla på det stora fyrverkeriet nere i hamnen något vi INTE ångrade det var en upplevelse och något sådant har jag då aldrig upplevt tidigare det var det FINASTE fyrverkeri jag någonsin sett. De hade även musik till bland annat lite riverdance så läckert o samstämigt med raketerna!

Bilder kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

God fortsättning!
Hoppas få se lite kort här inne snart ;0)

Postat av: Therese/Thessan

Jaha då har även jag hittat till din blogg. Stort lycka till med viktväktarna. Vet själv hur svårt det är. Så kämpa på, du har mitt fulla stöd.

2008-01-15 @ 14:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback